Regisztrációs és Általános Szerződési Feltételek
1.Regisztráció
Kérjük, olvassa el a www.kertvarosipatika.hu internetes webshop regisztrációs és Általános Szerződési Feltételeit!
Kizárólag abban az esetben regisztráljon rendszerünkben, ill. rendeljen termékeket a rendszer segítségével, amennyiben teljes körűen elolvasta feltételeinket, és ezeket maradéktalanul elfogadta!
A regisztrációval és a rendszer-használattal összefüggő tájékoztatás megismerésének elmulasztása kizárólag az Ön felelőssége, ekként Ön erre semmilyen körülmények között nem hivatkozhat!
A weboldalon számos információ található, azonban mindig tartsa szem előtt, hogy ezek nem helyettesíthetik a szakszerű orvosi ellátást és az erre épülő tanácsokat.
Kijelentjük, hogy sem a jelen honlapon található információkért, sem az ezen információk felhasználásából eredő esetleges károkért vagy hátrányokért semmiféle felelősséget nem vállalunk, hiszen ezen információk minden esetben a honlapon szereplő termékek gyártóitól és/vagy forgalmazóitól származnak, s nem minden esetben tájékoztatják cégünket egy terméknél fellépő változásról.
Adatkezelési tájékoztató: kertvarosipatika.hu/adatvedelem.pdf
Adatvédelmi tájékoztató: kertvarosipatika.hu/adatvedelmi_tajekoztato
Általános Szerződési Feltételek: kertvarosipatika.hu//aszf.pdf
2. Csomagküldés és átvétel
A megrendeléseket csomagküldés formájában szállíttatjuk el Önnek Magyarország közigazgatási területén belül.
Logisztikai partnerünk:
GLS - futárszolgálat
A megrendelt termékeket hullám-kartondoboz(ok)ba vagy légpárnás borítékba csomagoljuk, azokat dolgozóink lezárják és átadják a futárszolgálatnak.
Kérjük, a csomag(ok) átvételekor ellenőrizze, hogy a csomagon nincs-e sérülés, illetve a nálunk történt lezárást követően nem történt-e felnyitás és újbóli lezárás. Amennyiben a csomag sérült, illetve amennyiben a sérülés bizonyítottan az általunk történt lezárás után következett be, úgy kérjük, tagadja meg a futárszolgálattól a csomag átvételét, és kérje a futárt, hogy juttassa vissza hozzánk a csomagot.
Ebben az esetben kérjük, telefonon értesítsen bennünket a történtekről, illetve munkatársainkkal egyeztessen a továbbiakról: a megrendelés újbóli elküldése / törlése (nem utánvéttel történő fizetés esetén, amennyiben a megrendelés törlésre kerül, a teljes díjat 2 (két) munkanapon belül visszautaljuk számlájára).
Online patikánkban történő megrendelés esetén,
- kérjük, töltse ki a név és cím (lehet a munkahely címe is) rovatokat, ahol a megrendelését át kívánja venni,
- kérjük, adja meg mobil-telefonszámát is, annak érdekében, hogy a futár a szállítás időpontját Önnel egyeztetni tudja, amennyiben Ön esetleg nem tartózkodna a futár megérkezésekor a megadott címen,
- számla igény esetén, kérjük, ezt jelezze a megrendelés elküldésekor, és adja meg a számlán kötelezően feltüntetendő adatokat (cégnév, adószám, cím).
Amennyiben ezen adatokat a megrendelés során elfelejti közölni, úgy nem áll módunkban teljesíteni megrendelését.
3. Csomagküldés és átvétel díjai
Magyarország közigazgatási területén belül a csomagküldés díja az alábbiak szerint:
5.000Ft alatti kosárérték esetén: 1.490Ft
5.001Ft - 9.999Ft kosárérték között: 990Ft
10.000Ft feletti kosárérték esetén: 0Ft
Utánvét kezelési díj nincs.
4. Fizetési módok
Csomagküldéssel az alábbi módokon tudja teljesíteni fizetési kötelezettségét a megrendelése és vásárlása után:
- Átutalás, előre utalással bankszámlánkra
- Utánvét, fizetés a futárnál készpénzben vagy bankkártyával!*
*:A tranzakció vásárlásnak minősül.
Átutalási információk:
Vágó Gyógyszertári Bt.
11740009-20080853 OTP Bank (Forint számla)
Külföldről történő utalás esetén:
Nemzetközi számlaszám: IBAN HU51 1174 0009 2008 0853 0000 0000
OTP Bank SWIFT-kód: OTPVHUHB
Átutalással történő fizetés esetén, a megrendelt termék(ek)et a megrendelés során közölt díjnak a bankszámlánkra történő teljes körű megérkezését követő munkanapon tudjuk átadni a futárszolgálatnak.
Kérjük továbbá, hogy átutalás esetén a megrendelést visszaigazoló e-mailben szereplő megrendelés-számot tüntesse fel a közlemény rovatban, az azonosítás érdekében; ill. jelezni kívánjuk, hogy átutalás esetén az Ön megrendelése díjbekérőnek is minősül.
5. Megrendelések teljesítése
A Kertvarosipatika.hu munkanapokon, munkaidőben, az internetes oldalon leadott megrendeléseket – lehetőség szerint – 1-5 munkanapon belül teljesíti (+szállítási idő). Ez alól kivételt képez, ha a szállítóktól nem beszerezhető vagy hiánycikkről van szó.
A megrendelések feldolgozása hétfőtől péntekig történik, reggel 8:00 órától folyamatosan, délután 15:00-ig, pénteken 12:00-ig. Hétfőtől csütörtökig az aznap 12:00-ig, pénteken 10:00-ig leadott megrendelések esetén áll módunkban aznap átadni a teljesíthető megrendeléseket a futárszolgálatnak kézbesítésre. A pénteken 12:00 után leadott megrendeléseknél csak hétfőn, reggel 8:00 után tudjuk elkezdeni azok feldolgozását, a hiányzó termékek megrendelését.
A teljesíthető megrendeléseknél elsődleges szempont, hogy a megrendelésben található összes termék megfelelő mennyiségben rendelkezésre álljon, átutalásos fizetési mód esetén a megrendelés értéke számlánkon jóváírásra kerüljön.
Amennyiben a megrendelésben található termékek közül, valamely termékből nem rendelkezünk megfelelő mennyiségű készlettel, úgy azt igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt beszerezni.
Munkanapokon, a futárszolgálatnak átadott megrendelések visszaigazolása Vásárlóink felé folyamatosan történik, késő délután 18:00-ig bezárólag. A visszaigazoló e-mailben Ön értesítést kap a szállítási- és számlázási címről, az Ön által választott fizetési- és szállítási módról, a teljesített termékek adatairól, megrendelésének értékéről és a csomagszámról, mellyel Ön nyomon követheti csomagját a választott futárszolgálat online felületén.
Amennyiben az előző pontban megjelölt időpontig nem tudjuk teljesíteni a megrendelést, úgy erről elektronikus levélben értesíti a megrendelőt.
6. Megrendelések kézbesítése és átvétele
Otthonába vagy munkahelyére való szállítás esetén a futárszolgálatok a kézbesítést reggel 8:00-tól 18:00-ig végzik. Ön a rendelése leadásakor a megjegyzés rovatba megadhat támpontot, hogy a futárt előre láthatólag mikor tudja fogadni (pl. 14:00 és 17:00 között kézbesíthető), ezt minden esetben igyekeznek a futárszolgálatok figyelembe venni.
7. Üzemeltetés
A Kertvarosipatika.hu webshopot a Vágó Gyógyszertári Bt. üzemelteti.
A Kertvarosipatika.hu internetes oldalra érkező megrendeléseket az ˝Arany Kígyó” Patika – Tatabánya teljesíti.
Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a megrendelőtől az internetes oldalra érkező beszerzési megbízást indokolás nélkül visszautasítsa, a felhasználót letiltsa, ill. törölje az internetes gyógyszerrendelés rendszeréből (a megrendelő e-mailben történő egyidejű értesítése mellett).
8. Árak
A webshopban közölt árak tájékoztató jellegűek.
A megrendelő a megrendelt terméket köteles átvenni, és a vásárlás során vele közölt – a honlapon szereplő vagy eltérés esetén a részére e-mailben megküldött – díjszabás alapján kifizetni (kivéve, ha megrendelését az árváltozás miatt lemondja).
9.Visszavétel és csere
Csak végleges megrendelését küldje el!
A megrendelő által már átvett termékek cseréjére és/vagy visszaküldésre 14 naptári nap áll rendelkezésre a megrendelés átvételétől.
A visszaküldendő vagy cserélendő termékek visszaküldési és újraküldési díját a megrendelő viseli. Amennyiben nincs lehetősége, úgy visszaküldés esetén 1.490Ft, csere esetén 1.890Ft-os szállítási díjat számítunk fel.
Cégünk tévedéséből történt termékcsere vagy visszaküldés esetén nem számítunk fel díjat.
10. Egyéb rendelkezések.
A Vágó Gyógyszertári Bt. a felhasználási feltételeket bármikor jogosult megváltoztatni.
A Vágó Gyógyszertári Bt. a megrendelés esetlegesen elmaradt teljesítése következtében keletkezett anyagi, erkölcsi és egészségbeli károkért felelősséget nem vállal. Ilyen esetben a megrendelő kártérítési igénnyel nem élhet.
Adatvédelmi rendelkezéseinket, kérjük, az alábbi oldalon tekintse meg: Adatvédelmi tájékoztató. Minden egyéb kérdésben a Ptk. vonatkozó rendelkezései irányadóak.
2022.09.03.