Online patikánkban leadott megrendeléseket csomagküldés formájában juttatjuk el Önhöz akár a GLS futárszolgálat segítségével. A megrendelt termékeket hullám-kartondoboz(ok)ba vagy buborékos borítékba csomagoljuk, azokat dolgozóink lezárják és átadják a futárszolgálatoknak.
Megrendelések szállítása GLS futárszolgálattal:
(„GLS – országos csomagküldés”-t kell kiválasztani a szállítási adatok megadásánál, alapértelmezett)
- Kétszeri sikertelen házhoz szállítási próbálkozást követően a csomagot visszajuttatja patikánkba
- Online csomagkövetés
- Kézbesítés munkanapokon 8:00 és 17:00 között
- Bankkártyával történő fizetési lehetőség a futárnál, a tranzakció vásárlásnak minősül!
Utánvét fizetési mód kiválasztása szükséges megrendelés leadásakor
- Érintés nélküli kézbesítés (Contactless delivery) szolgáltatás
Ez a megoldás csak a szkennerrel történő fizikai érintkezésre vonatkozik, tehát sem a készpénzes, sem a bankkártyás fizetést nem érinti.
Kézbesítés napján reggel 7:00 - 8:00 között e-mailben tájékoztatja a Címzettet, az alábbiakról:
- Várható aznapi kézbesítési időpont (3 órás időintervallum)
- GLS központi ügyfélszolgálatának telefonszáma
- kézbesítő futár neve és közvetlen mobiltelefonszáma
Fontos információk:
Kérjük, a csomag átvételekor ellenőrizze, hogy a csomagon nincs-e sérülés, illetve a nálunk történt lezárást követően nem történt-e felnyitás és újbóli lezárás. Amennyiben a csomag sérült, illetve amennyiben a sérülés bizonyítottan az általunk történt lezárás után következett be, úgy kérjük, tagadja meg a futárszolgálattól a csomag átvételét, és kérje a futárt, hogy juttassa vissza hozzánk a csomagot.
Ilyen esetben kérjük, telefonon értesítsen bennünket a történtekről és egyeztessen munkatársainkkal megrendelése újbóli feladásáról vagy annak törléséről. Megrendelésének törlésre esetén a teljes vásárlási értéket 2 (két) munkanapon belül visszautaljuk számlájára.